ARA

Muhtarların Yüzünü Güldüren Hizmet 1 Yaşında

Muğla Büyükşehir Belediyesi’nin muhtarlar ile sağlıklı ve kuvvetli bir iletişim kurmak için hayata geçirdiği Muhtarlar Masası birimi bir yılını doldurdu.

Muğla Büyükşehir Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Muhtarlar Masası birimi bir yaşında. Muhtarlar ile Büyükşehir Belediyesi arasında doğrudan iletişim kurmayı sağlayan Muhtarlar Masası birimi kurulduğu günden bu yana kadar muhtarlardan gelen 3 bin 769 başvuruyu inceleyerek ilgili Daire Başkanlıklarına yönlendirdi.

Muhtarlar Masasına Ulaşmak Çok Kolay

Muhtarlar Masası birimine bağlanmak isteyen muhtarlar, Muğla Büyükşehir Belediyesi Çözüm Merkezinin numarası 444 48 01 çevirdikten sonra sadece “8”’i tuşlayarak bu birime ulaşabiliyorlar. Hizmet odaklı bir anlayışla çalışmalarını yapan Muhtarlar Masası birimi, muhtarlardan gelen her türlü talep, istek ve öneriyi inceleyerek ilgili birim ya da kurumlarla irtibata geçip başvuruları iletiyor ve başvuruların sonuçları hakkında muhtarlara bilgi veriyor. Muhtarlar Masası birimi kurulduğu günden bugüne kadar, Büyükşehir Belediyesinin birimleri ve hizmetleri ile ilgili 13 ilçede muhtarlara yönelik toplam 17 bilgilendirme toplantısı düzenledi ve toplantılarda muhtarlara memnuniyet anketi yaptırarak görüş alışverişinde bulunuldu. Ayrıca 551 muhtar için kimlik kartları ve tanıtım kitapçığı hazırlandı ve kısa süre içinde de dağıtımı gerçekleştirilecek.

“Hizmet ve Çözüm Odaklı Bir  Anlayışla Çalışıyoruz”

Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Osman Gürün, 30 Mart Yerel seçimlerinden sonra  48 beldenin kapatılması ve 396 köyün de mahalle statüsüne geçmesi ile Muğla ili genelinde 551 muhtarın görev yaptığını, hizmet ve çözüm odaklı anlayışla muhtarlar ile sağlıklı bir iletişim kurmak için Muhtarlar Masası birimini hayata geçirdiklerini söyledi. Başkan Gürün; “Muhtarlarımız bizim için bulundukları mahallelerde Büyükşehir Belediyesi’nin bir yetkilisi, bir görevlisi konumundadır ve bizler için çok önemlidir. Büyükşehir Belediyesi olarak muhtarlarımız ile sağlıklı ve etkin bir iletişim kurmak için hayata geçirdiğimiz Muhtarlar Masası birimi bu gün birinci yaşını doldurdu. Bir yıl gibi kısa süre içerisinde muhtarlarımızdan gelen 3 bin 769 başvuruyu Muhtarlar Masasında hizmet veren uzman personellerimiz inceleyerek ilgili birimlere yönlendirdi ve başvuruların sonuçları hakkında muhtarlarımıza geri dönüş yapılarak bilgilendirdiler. Muğla Büyükşehir Belediyesi Çözüm Merkezi numarası444 48 01’i arayan muhtarlarımız daha sonra“8”i tuşlayarak Muhtarlar Masası Birimi’mize ulaşabilir, istek, dilek ve taleplerini direk olarak iletebilirler.” dedi.


Yayınlama Tarihi: 16.10.2015