Merhaba, belediyemizin birinci yılında gerçekleştirdiği hizmet ve projelerden oluşan bilgilendirme sunumunu indirmek için lütfen tıklayınız.
Muğla Büyükşehir Belediyesi olarak, Dalaman, Datça, Kavaklıdere, Köyceğiz, Menteşe, Seydikemer, Ula ve Yatağan ilçelerinde, çevresel gürültü denetimleri kapsamında yetkili kurum olarak görev yapmaktayız.
Eğlence yerleri, işletmeler ve benzeri kaynaklardan kaynaklanan çevresel gürültüye ilişkin şikâyetlerinizi, 7 gün 24 saat boyunca hizmet veren 444 48 01 Çağrı Merkezimiz üzerinden bize iletebilirsiniz.
Gelen başvurular, ilgili birimlerimizce kayıt altına alınarak değerlendirilmekte ve gerekli denetimler yapılmaktadır.
112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Kamil Karakaya, Muğla Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı’nı ziyaret etti.
Muğla Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı Menteşe Grup Amirliğini ziyaret eden Karakaya, 112 Acil Çağrı Merkezine bağlanan kurumlar arası koordinasyonun sağlanması ve kurum yapıları hakkında İtfaiye Dairesi Başkanı Raşit Çöl ve Grup Amirleriyle görüş alışverişinde bulundu.
Muğla Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanı Raşit Çöl, acil çağrı numaralarının tek bir çatı altında toplandığına dikkat çekerek 112 Acil Çağrı Merkezine ilk bağlanan kurumun İtfaiye olduğunu söyledi. Çöl; “İl genelinde İtfaiye teşkilatı olarak tüm araçlarımızdaki 110 ibaresi bulunan logoları artık 112 olarak değiştirdik. Vatandaşlarımızın bu konuda dikkatlerini çekmek ve farkındalık yaratmak için bu çalışmanın oldukça faydalı olduğunu düşünüyorum. Erken ihbarın çok önemli olduğunu ve hayat kurtardığını vatandaşlarımız unutmamalı. 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Kamil Karakaya’ya ziyaretlerinden dolayı çok teşekkür ediyorum.” dedi.