Meclis Canlı

Başkan Gürün 444 48 01 Büyükşehir Çağrı Merkezi’nde


21.06.2016



Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Dr.Osman Gürün, Muğla Büyükşehir Belediyesi 444 48 01 Çağrı Merkezi’nde çalışan personelini ziyaret etti.

444 48 01 Muğla Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi’nde 7 gün 24 saat vatandaşlarının daha kaliteli, ulaşılabilir hizmet almasını sağlamak için çalışan Büyükşehir Belediyesi personelini ziyaret eden Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Osman Gürün çağrı merkezine gelen aramalara cevap vererek vatandaşlarla birebir görüştü.



Çağrı Merkezi 1 Milyon 081 Bin 245 Aranma Rakamına Ulaştı

Muğla’nın Büyükşehir Belediyesi olmasından itibaren vatandaşların istek, talep, bilgi alma, teşekkür ve önerilerini bildirmek için aradıkları 444 48 01 Büyükşehir Çağrı Merkezi numarası bugüne kadar 1 milyon 081 bin 245 kez çevrildi. Vatandaşların istek ve talepleri doğrultusunda 135 bin 238 iş emri açılarak sonuçlandırıldı. 11 personelle 7 gün 24 saat hizmet veren Muğla Büyükşehir Belediyesi çağrı merkezi ayrıca mesai saatleri dışında ve hafta sonları Muhtarlar Masası’na gelen aramalara da bakarak gerekli birimlere anında bildiriyor.

Muğla’da vatandaşlarına birçok alanda hizmet veren Muğla Büyükşehir Belediyesi’nin çağrı merkezi sayesinde vatandaşlarına bir telefon kadar yakın olduğunu söyleyen Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Dr.Osman Gürün, 444 48 01 numarasının arkasında sevgi, hoşgörü ve güleryüzle hizmet anlayışına sahip personelinin olduğunu söyledi.



Muğla’da Hizmette Sınır Yok İlkesi, Sevgi, Hoşgörü ve Güleryüzle hizmet anlayışı ile çalışıyoruz.

Büyükşehir Belediyesi çağrı merkezinde çalışan personelini ziyarette konuşan Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Osman Gürün; “Muğla gibi geniş bir coğrafyada vatandaşlarımıza hizmette sınır yok ilkesi, sevgi, hoşgörü ve güleryüzle hizmet anlayışı ile çalışıyoruz. Vatandaşlarımız günün her saati isteklerini, taleplerini, önerilerini 444 48 01 Çağrı Merkezi’mize bildirebilirler. Çağrı Merkezi’mize iletilen bütün istek, öneriler, talepler kayıt altına alınarak gerekli birimlere personelimiz tarafından yönlendiriliyor. Hizmetin süresine, çözümüne göre vatandaşlarımıza geri dönüş yapılarak istek ve talebinin sonucu bildiriliyor. Çağrı merkezimizdeki bütün bu süreci tarihli olarak kayıt altına alarak yaşanması muhtemel sıkıntıların önüne geçmeyi ve vatandaşlarımızın daha güvenli, çağdaş yöntemlerle hizmet almasını sağlıyoruz. Muğla Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi’nde 7 gün 24 saat özveri ile çalışan, vatandaşlarımızla aramızdaki iletişimi sağlayan personelimize de ayrıca teşekkür ediyorum.” dedi.