Meclis Canlı

Çalışma ve Güzergah İzin Belgelerinin Kontrolleri Devam Ediyor


29.03.2021

Muğla Büyükşehir Belediyesi il genelinde taksi, servis, Özel Toplu Taşıma Aracı vb. araçların çalışma ve güzergah izin belgelerinin kontrollerini sürdürüyor. Bu kapsamda Muğla Büyükşehir Belediyesi, “Çalışma ve Güzergâh İzin Belgeleri” için Fethiye, Marmaris ve Bodrum ilçelerinde Ticari Plaka İşlem Bürolarını faaliyete geçirdi. Bu sistem ile şoför esnafının zaman ve maddi kayıp yaşamadan başvurularını bulundukları ilçelerde yapabilmelerinin yanı sıra yakın ilçelerdeki esnaflar da bu ilçelerden müracaatlarını yapabiliyor.

Büyükşehir Belediyesi ekipleri 1 Ocak 2021 tarihinden itibaren 13 ilçemizde 2 Bin 900 S plakalı okul ve personel servisi aracı Bin 950 T plakalı taksi ve 200 adet BB plakalı Özel Halk Otobüs vs. olmak üzere toplam 5 Bin 50 adet ticari aracın uygunluk denetim ve kontrollerini gerçekleştirdi.

Muğla Büyükşehir Belediyesi’nden yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi: “İlçemizde taşıma faaliyeti gösteren taksi, servis, Özel Toplu Taşıma Aracı vb. araçlara ilgili kanun ve mevzuatlar kapsamında düzenlenen Çalışma ve Güzergâh İzin Belgelerinin düzenlenmesi kapsamında araçların taşımaya uygunluğu yönündeki yapılan kontrolleri taşımacının faaliyet gösterdiği ilçe, mahalle ve hatta durak merkezlerinde yapılıyor. Fethiye, Marmaris ve Bodrum ilçelerimizde faaliyete başlayan “Ticari Plaka İşlem Bürolarımız” ile taşımacı esnafımızın Muğla merkezine gitmelerine gerek kalmadan işlemlerini burada takip edebiliyor.   Ayrıca çocuklarımızın ve vatandaşlarımızın güven içerisinde seyahat edebilmeleri için toplu taşıma araçları dezenfekte edilip, şoför esnafına maske dağıtımı yapılıyor. ”