Mugla Logo
TR
|
EN

Gürültü

Muğla Büyükşehir Belediyesi olarak, Dalaman, Datça, Kavaklıdere, Köyceğiz, Menteşe, Seydikemer, Ula ve Yatağan ilçelerinde, çevresel gürültü denetimleri kapsamında yetkili kurum olarak görev yapmaktayız.

Eğlence yerleri, işletmeler ve benzeri kaynaklardan kaynaklanan çevresel gürültüye ilişkin şikâyetlerinizi, 7 gün 24 saat boyunca hizmet veren 444 48 01 Çağrı Merkezimiz üzerinden bize iletebilirsiniz.

Gelen başvurular, ilgili birimlerimizce kayıt altına alınarak değerlendirilmekte ve gerekli denetimler yapılmaktadır.

📞 444 48 01 – Muğla Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi
Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

Sosyal Hizmetlere Uluslararası Bakış


01.07.2015

Muğla Büyükşehir Belediyesi,Council of International Fellowship (CIF) İskoçya’nın düzenlediği Uluslararası Dostluk Konseyi mesleki değişim programına katıldı.

Muğla Büyükşehir Belediyesi Sağlık ve Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı bünyesinde görev yapan sosyal hizmet uzmanı Ertan Öztürk, Türkiye’yi temsilen CIF  İskoçya’nın düzenlediği Uluslararası Dostluk Konseyi meslek değişimi programına katıldı. 2 Mayıs-30 Mayıs 2015 tarihleri arasında İskoçya’da gerçekleştirilen mesleki değişim programı çerçevesinde sosyal hizmetler alanında farklı uygulama ve sistemleri inceleyen sosyal hizmet uzmanı Ertan Öztürk, Sosyal Hizmetler Şube Müdürlüğünün aylık değerlendirme toplantısında konu ile ilgili sunum yaptı.

Muğla Büyükşehir Belediyesi Sağlık ve Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Hacı Koç konu ile ilgili yaptığı açıklamada; “Uluslararası Dostluk Konseyi olarak bilinen konsey, 1960 yılında A.B.D Cleveland Şehrinde kurulmuş, 1960 sonrası 5 kıtada 35 ülkeye yayılmış, sosyal hizmet alanında uluslararası mesleki değişim programları düzenleyen bir sivil toplum organizasyonu. Konsey, sosyal hizmet alanında çalışan personelin mesleki bilgi, beceri ve deneyimlerinin artırılmasını ve yeni bir bakış açısı kazandırılmasını amaçlıyor. Mesleki değişim programına katılan personelimiz İskoçya’da edindiği bilgi ve deneyimleri düzenlediğimiz aylık değerlendirme ve bilgilendirme toplantılarında diğer personellerimizle paylaşarak sosyal hizmet alanındaki farklı uygulamalar aynı zemin üzerinde değerlendirme imkanı buldu.” dedi.